Guns&Tuxedos to nowy koncept, w który zaangażował się między innymi Rafał Czapul, projektant w przeszłości związany z marką Rage Age, której był założycielem.

Guns&Tuxedos na modowej mapie Polski pojawiło się latem tego roku. Obecnie marka posiada dwa salony: w warszawskiej Arkadii oraz katowickiej galerii Silesia City Center. Brand może pochwalić się szerokim asortymentem. Jak przystało na Czapula, jego projekty są połączeniem buntu i rocka. W kolekcji sygnowanej nazwiskiem projektanta znalazły się m.in. kurtki bomberki, casualowe marynarki, dżinsowe koszule, koszulki z nadrukami oraz pełne przetarć dżinsy i wyszukane dodatki.

Marka stawia również na klasyczne rozwiązania i w swojej ofercie poleca świetnie skrojone garnitury z szerokimi klapami w stylu frakowym, które nadają całości klasy oraz sprawiają, że sylwetka prezentuje się jeszcze bardziej męsko. Portfolio Guns&Tuxedos tworzą również eleganckie koszule, krawaty, muchy, poszetki, spinki do mankietów, paski i buty.

Poza oryginalną witryną i wystrojem sklepu moją uwagę szczególnie przykuła w pełni profesjonalna obsługa, która doskonale wie, czym jest brustasza, poszetka, oxfordy, monki, sztyblety oraz jaki kołnierzyk dopasować do kształtu twarzy. Daje to gwarancję udanych zakupów i pewność, że mankiet koszuli będzie idealnie wystawać spod rękawa marynarki, a nogawki spodni odpowiednio opadną na buty.

Pieczę nad wszystkim sprawuje Rafał Przetak, manager generalny Guns&Tuxedos, od lat związany z rodzimą modą męską, który dba o każdy niuans sprzedażowy oraz estetykę w linii klasycznej.

Szeroki asortyment Guns&Tuxedos jest dostępny także na oficjalnej stronie internetowej marki gunsandtuxedos.com.

fot. Marcin Gajowniczek